כחלון: "תומך בחוק ההמלצות למעט חקירות מתנהלות"

איתי גדסי No Comments on כחלון: "תומך בחוק ההמלצות למעט חקירות מתנהלות"

כחלון מציג תמיכה מסויגת בחוק ההמלצות: "אנחנו תומכים בחוק מהיום והלאה" • ואם תשאלו אותו: "מהרגע הראשון אמרתי שנתמוך בחוק"

כחלון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר ויו"ר מפלגת "כולנו", משה כחלון, מתייחס לחוק ההמלצות: "הביקורת שמופנית אלינו בשעות האחרונות היא חסרת שחר ומגוחכת" אמר בהתייחסו להתקפות על "התקפלות" כביכול, לדרישת גורמים בקואליציה להעביר את חוק ההמלצות.

כחלון התייחס לחקירת נתניהו: "לגבי חקירות מתנהלות, כולל חקירת ראש הממשלה שמתנהלת, יחליט היועץ המשפטי לממשלה. אדם שהוא נקי כפיים, ישר ומקצועי. אנחנו סומכים עליו. מהרגע הראשון אמרתי שנתמוך בחוק ובמקביל אמרתי שלא יחול על חקירות ראש הממשלה. אנחנו תומכים בחוק מהיום והלאה. לגבי חקירות מתנהלות, כולל חקירת ראש הממשלה שמתנהלת, יחליט היועץ המשפטי לממשלה. אדם שהוא נקי כפיים, ישר ומקצועי. אנחנו סומכים עליו".

"נמשיך לשמור על שלטון החוק ואני מודיע כאן לחבריי בכל מפלגות הקואליציה, כפי שהתחייבנו, החוק הצרפתי לא יעבור ואם צריך לחקור ראש ממשלה יחקרו ראש ממשלה. פגיעה בבית המשפט העליון לא תהיה. מבקר המדינה ישאר במלוא הסמכויות שלו, לא ניתן לפגוע בו כפי שמנענו השבוע".

לדברי כחלון "מפלגת כולנו תמשיך לשמור על שלטון החוק ותמשיך להגן על בית המשפט העליון. לא תאפשר שום פגיעה בהרכב הועדה למינוי שופטים וכמובן לא בסמכויות בית המשפט. המתנגדים יכולים רק לחלום על פסקת הגבלה ועל כל מיני חוקים מהסוג הזה שמחלישים את בית המשפט".



0 תגובות